Floating Vertical Bar With Share Buttons widget

Nik Aziz Buat Tak Haram? Lawak

[postlink]http://videodinamika.blogspot.com/2012/11/nik-aziz-buat-tak-haram-lawak.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=eJHw-yooMUkendofvid [starttext] Nik Aziz, Anwar Ibrahim Buat Lawak Niki Aziz bukan ulamak sebenar, tapi pukimamak yg sebenar!! [endtext]
Pin It

15 comments:

Anonymous said...

bro tergamak ko buat mcm ni kt niki ajis??, nanti klau dia sumpah ko pecah perot baru tau....

xbongkak said...

Pok Nik da nyanyuk...sanggup murtadkan org lain yg x sehaluan. dlu aku skong giler pok nik ni, tp skrg skit2 tembelang setan dlm badan dia keluar....

ron99 said...

gila kuasa, gila dunia, politik low class PAS. Klau PAS kalah PRU13 nanti, Pok Nik bleh tukar kerja jadi tukang karut dln dikir barat lerrr....

Anonymous said...

puok2 umngok panas ngan tuan guru, hahahaha sapa suruh korang tolak hudud??? panas punggong, tu baru sket bro, kt akhirat azab siksa menanti umngok...

hamba allah said...

bahlol lah kau ni Anon,Nik Aziz x punya akhlak dlm beragama. Kali ni Allah s.w.t akan turunkan bala yg berat pd Nik Aziz, dosa dia buat sesama manusia susah utk di maafkan. bayangkan berjuta2 org dia kafir, murtad, sesatkan?, klau nk mintak ampun kena mintak pd semua yg dia kafirkan. kalau salah sorang yg dia kafirkan telah meninggal dunia, mana lagi tempat nk mintak ampun?. sejahil2 aku, x sanggup utk kafirkan sesiapa...walliuzubillah...

Anonymous said...

nice song, funny editing...

Hj.Zam said...

tu dia!!! tok2 janggot x abis2 buat hal!!!
Langsung tak pakai otak bila cakap
suka2 nak cakap
Aku selalunya xtak suka nak komen, tapi nik aziz ni memang dah melampau2.
Aku setuju ngan 'hamba allah' kat atas, org yg kafirkan org lain, jika org yg dikafirkan tak kafir, kafir tu balik batang hidung si penuduh.
kalau mati org mcm ni, tempat duduk kekalnya adalah neraka paling bawah sekali...ya Allah kau selamatkanlah saudara2Islam ku di mana2 mereka berada.
Terutama pada Rakyat Palestin, bantulah mereka ya Allah, berikan kekuatan yg luar biasa pada mereka supaya dapat mengalahkan dajal2 Zionis...amin ya rabaala'lamin...

Anonymous said...

hahaha..like the real ELVIS!

Anonymous said...

nik aziz marah sangat kt umno sebab nenek dia kena rogol ngan org umno...

Anonymous said...

this is funny lol :)

gameboy said...

dont know anything bout politic, can't stop laughing till and farting....

theguitarmaninblack said...

love this old Rock N' Roll

wendeebop64 said...

I think someone should make a Walking Dead version of this song! ;)

arnaldo carmona said...

meu cantor preferido!!!!

SHITSUKE said...

phew...

WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!
18SX:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
HOT:REMAJA MELAYU BERBANGGA MENEGUK ARAK!

Anda Mungkin Meminati:

Free Games for your Smart Phone!!


Scan & Play (iPhone, iPad, Android, BlackBerry, Windows Phone)


Click images to Play on-line.

spaceblaster ghostshootersonglap