Floating Vertical Bar With Share Buttons widget

Anwar Ibrahim Mendendangkan Madu Dan Racun

[postlink]http://videodinamika.blogspot.com/2012/10/anwar-ibrahim-mendendangkan-madu-dan.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=IjChEcxgU0Aendofvid [starttext] Anwar Ibrahim Mendendangkan Madu Dan Racun [endtext]
Pin It

14 comments:

mankulai said...

wow! satu lagi karya kreatif videodinamika, korang mmng terbaek!!

NASIR KERAMAT said...

PAHAL LU KUTUK ORG YG X BKENAAN?..LU TAU X ORG TUA DLM VIDEO 0:24 NI SAPA?...TU PAKCIK GUA BODOH!!!LAIN KALI HORMAT SKET KT ORG TUA LER...GUA X SOKONG PAKATAN, TP LU BABITKAN PAKCIK GUA PAHAL???

Anonymous said...

Bro nasir jng marah, anggap jer bende nie hiburan semata2...

Anonymous said...

suka video ni, best gilerrrr....

niakuni said...

ni kalau bodyguard nuar tau sapa ko, kompom dia tembak ko kah...kah...kah...

WAKJENKOL said...

MEMBER KORANG SI GOMO LUCAH TU TENGAH NAZAK NK MAMPOS SEBAB BALASAN...TUNGGU PASNI GILIRAN KORANG PLAK KENA BALASAN....

akubukan blogger said...

Apalah kau ni Wahai wakjengkol...mana ada gomo tu nazak, kau tengoklah blog dia sentiasa update!. Kau x sporting, dok diam2 lah tengok jer wayang tengah dok main ni...hihihi..

Anonymous said...

puak2 bahlol kahak hijau sibok kt cni pahal. kalau xmo tengok blah lah jng dok sibuk kt cni

samuel said...

letih2 balik kerja bila bukak blog ni jadi segar pulak. skrg dah bertambah bagus dengan video2 lebih menarik dan karikatur yg menghibur. harap korang dpt teruskan blog ni sampai bila2...

Anonymous said...

ha...ha...ha...

Hao Dinh Thi said...

ni kalau bodyguard nuar tau sapa ko, kompom dia tembak ko kpop haha

pemerhati said...

heran apasal blogger2 pro BN x ramai yg ambik video2 kt cni eh?, mcm x beraper suka jer aku tengok. aku sokong 200% videodinamika sebab korang memang terbaeek diantara blogger lain...

aroen said...

cummm...xyah sibok2 nk tulis artikel, tengok video pun da bleh paham awwww...

Anonymous said...

satu lagi blogger upahan umngok...

Anda Mungkin Meminati:

Free Games for your Smart Phone!!


Scan & Play (iPhone, iPad, Android, BlackBerry, Windows Phone)


Click images to Play on-line.

spaceblaster ghostshootersonglap